.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگل خواری و پساب ها دغدغه های زیست محیطی مازندران است
مدیرکل سابق محیط زیست مازندران، پسماند، جنگل خواری و زمینخواری را از مهمترین دغدغه های فراروی محیط زیست در استان عنوان کرد.

 به گزارش شمال نیوز، حسینعلی ابراهیمی پیش ازظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید محیط زیست استان پسماند را از جمله دغدغه‌های فراروی بیان کرد و گفت: پساب‌ها، جنگل خواری و زمینخواری از دیگر دغدغه‌ها به شمار می‌رود.

وی توجه بیشتر به حوزه محیط زیست و رفع دغدغه‌های فراروی را الزامی دانست.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با عنوان اینکه مازندران استانی با ویژگی‌های منحصربفرد است، تصریح کرد: این ویژگی‌ها در استان‌های دیگر موجود نیست و در مازندران با تنوع در حوزه‌های مختلف روبرو هستیم.

وی با اشاره به تاکید و توجه اصل ۵۰ قانون اساسی به محیط زیست یادآور شد: وجود جنگل‌ها، رودخانه‌ها، تالاب‌ها و آب بندان ها، ساحل و دریا تنوع زیستی را در استان رقم زده است و این استان در زمینه حیات وحش، آبزیان و غیره نیز متنوع است.

خیریان پور وجود ۲۳ منطقه حفاظت محیط زیست در استان را از جمله ظرفیت‌ها برشمرد و گفت: در عین حال اقتصاد دریا، گردشگری سلامت و دریایی برای استان مهم است و مازندران در ۱۴ محصول کشاورزی رتبه اول را دارد.

معاون استاندار مازندران داشتن پیوست محیط زیستی طرح‌ها و پروژه‌ها را الزامی دانست و گفت: هر طرح اقتصادی و عمرانی باید پیوست اقتصادی داشته باشد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.